טווחי המחירים של ארונות קיר בהתאמה אישית ומה משפיע על המחיר שלהם

עיצוב ארונות קיר לבית מערב לא רק את האחסון הדרוש לכל אחד, אלא גם את איכות החומרים שמהם הם נבנים, הצרכים והסגנון הסופי הנבחר. כמו כל רהיט בבית, גם בחירה של ארונות קיר בהתאמה אישית היא מסע אישי המתאים לאופיו של הבית. הוא מצריך תכנון מדויק ובחירה של בעלי מקצוע מנוסים כדי לייצר תוצאה אסתטית ופונקציונלית, ויש עלות בצידה. לא פעם עולה השאלה כמה יעלו ארונות הקיר בהתאמה אישית, אבל התשובה לכך תלויה במרכיבים שונים:

צרכים וסגנון 

רק בעלי הבית שישתמשו בו, יידעו לומר למה בדיוק ישמש ארון הקיר ואיך הם רוצים שייראה בסופו של דבר. לפעמים דרושות לו תכונות ספציפיות כמו מגירות ומתלים מיוחדים או דלתות זכוכית במקום דלת סטנדרטית, תאורה או גימור מיוחד עם פרטים ומסגרות. אלה הם חלק משיקולי הבחירה שישפיעו על המחיר.

איש מקצוע מלווה

ההשראות וההעדפות האישיות מתורגמות על ידי מעצבי הארונות ליצירת ארון אידיאלי. באולמות התצוגה יכולות החברות להציע מעצב משלהן בתכנון ארון קיר בהתאמה אישית, כחלק מהשירות בעת ההזמנה. אפשרות אחרת היא עבודה מול מעצב חיצוני, שגם לו היכולת לתכנן את הארון עוד קודם להזמנה. עבודת מעצב טרום ההגעה לאולם התצוגה כרוכה כמובן בעלות נפרדת שמייקרת את הסכום הסופי.

כמה עולה ארון

בחירת חומרים

כדי להגיע לרמה האסתטית הדרושה ויחד איתה לאיכות ועמידות, יש חשיבות לבחירת חומרי הגמר וחומרי הבסיס. כדי לבנות ארון קיר בהתאמה אישית עומדים בפני המזמין סוגי עץ שונים, כל אחד עם המאפיינים והמחירים שלו. לכך יש להוסיף את חומרי הגמר, בין אם טבעיים ובין אם צבועים, וכמובן את הפרזול שכולל ידיות וצירים. העבודה הנוספת על צביעה, ייבוש, שיוף, זיגוג או איטום הם אלה שמעלים את המחיר תוך הקפדה על איכות העבודה. 

תוספות פונקציונליות

כדי לשדרג ארון סטנדרטי לארון משלך, קיימות שלל אפשרויות המשפיעות על המחיר. זו יכולה להיות מגירה מרופדת קטיפה או מגירה מחולקת, ואלה יכולים להיות מדפים מתכווננים, ניצול מיטבי של פינות ארון שנפרס על יותר מקיר אחד או יצירת נישה לשולחן כתיבה. תאורה להארת חללי הארון ותלייה נשלפת הן תוספות מותאמות אישית לסגנון, שיקלו על החיים וידרשו כמובן תוספת מחיר.

התקנה

עלויות ההתקנה משתנות בין ארון סטנדרטי, שאותו ניתן לפעמים להרכיב לבד לפי הוראות, ובין ארון בהתאמה אישית. ארון בהתאמה מורכב יותר בתכנון שלו ומכאן גם בהתקנה. הזמן הדרוש להרכבה גם הוא משפיע על התמחור.

בבואכם לבחור בחברה או בנגר שמהם תזמינו את ארון הקיר, חשוב לקבל מספר הצעות מחיר כדי לוודא שהמחיר תחרותי. באתר מידרג מציינים כי מחיר רהיט נגרות בהתאמה אישית נע בין 10,000-1,000 שקלים למ"ר, בהתאם לסוג העץ. כשמדובר בארון הזזה בהתאמה אישית, שיקר יותר מארון בפתיחה רגילה, המחיר מתחיל ב-4,000 שקלים ויכול להגיע גם לפי עשרה מכך. ארון הזזה בהתאמה אישית עם שתי דלתות מעץ סנדוויץ' וציפוי פורמייקה יעלה 4,650 שקלים, וארון דומה עם שלוש דלתות מעץ סיבית וצביעה בתנור יעלה 5,800 שקלים. הבדלים נוספים במחיר יכולים לנבוע מהנגרייה שבוחרים בה לעבודה.

מאמרים נוספים:

התאמת צבעים למטבח

אחת הדרכים להכניס למטבח עיצוב וסטייל היא לבחור צבע לחזיתות שלו. הבחירה הפשוטה ביותר היא

שיתוף:

דילוג לתוכן